loading...
اجاره بيل مکانيکی زنجيری کوماتسو با پيکور و زنجيری بيل excavator komatsu تهران
excavator بازدید : 1448 نظرات (0)

اولین بیل بخار

 در اوایل 1800s، حفاری در مقیاس بزرگ برای کانال ها و خطوط راه آهن مورد نیاز هزاران نفر از مردان که با دست کنده و صدها تیم به کار گرفته به حرکت یغما می بردند. رشد خطوط راه آهن به ویژه مورد نیاز چیزی بهتر است. این شرکت از کارمایکل، فیربنکس و اوتیس ساخت بخشی از راه آهن در نزدیکی کانتون، MA، با چنین نیرویی در سال 1835 زمانی که ویلیام S. اوتیس، یک شریک در شرکت، یک ایده بود. با کمک یک دوست، چارلز هاو فرانسوی، اوتیس یک بخار شده "جرثقیل بیل."

این دستگاه با یک سطل متصل به انتهای یک چوب ملاقه که به رونق سوار شده بود به حال دکل و نوسانی رونق ثابت می خواهم که از جرثقیل معدن،. رونق به فعال کردن سطل به حفاری در یک قوس از طریق چهره برش کاهش یافت، پس از آن مطرح و چرخش به راست یا چپ دیگر به روگرفت. نوسانی و دامپینگ دستی انجام شد. یک مرد در هر طرف از بیل بر روی یک طناب به برده به نوسان رونق به جلو و عقب، و مرد در سمت دامپینگ سطل .ی بیل های یک دیگ بخار عمودی که سوار بالابر زنجیری دو درام شده بود، و ماشین سفر در چهار چرخ راه آهن. اوتیس ثبت نسخه بهبود یافته از این بیل در سال 1839. در حالی که دستگاه بهبود در ماساچوست مشغول به کار بود در اولین پروژه خود، اوتیس از تیفوس در سن 26 سالگی درگذشت.
 

 

تاریخچه شاول O&K

سابقه توليد شاول هاي معدني در كمپاني O& K  كه مخفّف نام بنيان‏گذاران آن يعني Orenstein و Koppel است، به سال 1887 ميلادي باز مي‏گردد لذا قديمي‏ترين بيل‏ساز جهان  به شمار مي‏آيد. در آن دوران شاول‏هاي مكانيكي با كابل، وينچ و نيروي محركه بخار به حركت در مي‏آمدند.

محل استقرار تاسيسات O & K GmbH در Dortmund واقع شد و انواع بيل‏ها، شاول‏هاي هيدروليكي در سايزهاي مختلف و گريدرها را در خط توليد داشت كه با شروع نيمه دوم دهه 1980 يعني در نمايشگاه ماشين‏آلات Bauma 86 شاهد حضور دامپتراكهاي سنگين Faun، لودرها و گريدرهاي Faun Frisch آلماني به رنگ زرد و نام Faun O & K و رنگ زرد در گريدرها و لودرها به O & K و رنگ قرمز بدل گشت. اين در حالي بود كه در سال 1993 شاهد عرضه شدن دامپتراكهاي Terex سبز اسكاتلندي به رنگ زرد و نام O & K بوديم. بدينوسيله جرقه آغاز همكاريهاي في ما بين O & K و Terex زده شد و توليد دامپتراك Faun خاتمه يافت. اين در حالي بود كه در همان دوران سهام  O & K به مالكيت كمپاني معظم Krupp آلمان درآمد.  پس از شروع نيمه دوم دهه 1990 مفهوم تقسيم‏بندي محصولات  كمپاني به 2 بخش Mining O&K وConstruction  O&K  با معرفي شاول‏ها و بيل‏هاي سنگين O& K در كنار دامپتراكهاي Terex (به نام O & K) در نمايشگاه Bauma 95 در حال شكل گرفتن بود كه در آستانه قرن 21 يعني سال 1999 با ادغام شركتهاي معظم Tyssen آلمان و Krupp و در عين حال ائتلاف جهاني CNH به سركردگي Newholland و Case بخش ماشين آلات ساختماني O&K به مالكيت CNH و بخش ماشين‏آلات معدني O & K به مالكيت Terex Corporation آمريكا درآمد كه با شروع قرن 21 رنگ‏آميزي تمامي ماشين‏آلات Terex و O&K به سفيد مبدّل شد و بخش Terex Mining همانند ديگر بخشهاي Terex Corporation يعني –  Terex Lifting و Terex Construction  متولد شد.

Terex Mining، تاسيسات Unitrig واقع در ايالت  Oklahoma (كه دامپتراكهاي بالاي 100 تن Lectrahaul را براي Terex  مي‏سازد) و تأسيسات  O & K Mining در Dortmund را در دل خود دارد.

لازم به ذكر است كه تاسيسات O&K Construction نيز به Berlin انتقال يافت و تا فوريه 2005 رنگ قرمز خود را حفظ كرد تا اينكه توليد لودرها و بيل‏هاي چرخ زنجيري خاتمه يافت و اين تاسيسات جديد از فوريه 2005 به توليد بيل‏هاي چرخ لاستيكي و گريدر آن هم به رنگ زرد و نام Newholland بسنده كرد.

از اختراعات و افتخارات O &K Mining مي‏توان به سيستم اهرم‏بندي  Tri – Power  براي حركت موازي باكت در جهات  X  و Y  در سال 1979 و شاول كلاس 800 تن RH400 با ظرفيت باكت 40 مترمكعب در سال 1997 (كه تاكنون پرچم دار بزرگترين شاول جهان است) نام برد.

تمام اينها درحالي است كه طي توافقاتي بينTerex CorporationوCaterpillar Inc.
در نيمه دوم سال 2003 شاول‏ و بيل‏هاي معدني O & K توسط نمايندگيهاي كاترپيلار نيز قابل عرضه هستند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اجاره بیل مکانیکی پیکور بلدوزر مشاوره و آموزش و اطلاع رسانی ماشین آلات راهسازی معدنی 44094615 09122702262
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو